Google Adwords

Met Google Ads zorg je ervoor dat jouw bedrijf bovenaan komt in de zoekresultaten. Advertenties worden getoond boven de SEO (organische) posities. Mede daardoor is Google Ads ideaal om op korte termijn veel verkeer naar jouw website te halen op de gewenste zoektermen. Toch moeten we hierbij een kanttekening maken. Bij Google Ads betaal je per klik naar je site. Daarom is het belangrijk om een “strakke” Ads campagne neer te zetten, waarin de waste wordt geminimaliseerd en je voor een zo’n laag mogelijke kosten per klik vindbaar bent op zoektermen in Google die voor jou relevant zijn.

Hoe doen jullie dat?

Onze Adwords aanpak

We zorgen ervoor dat jouw doelgroep wordt bereikt door slim gebruik te maken van de mogelijkheden die Google Ads te bieden heeft. Zo zorgen we er niet alleen voor dat jij vindbaar bent op zoektermen die relevant zijn voor jouw bedrijf, maar ook dat enkel relevante leeftijden en locaties worden gevonden.

Daarnaast zorgen we er met retargeting voor dat bezoekers van jouw website terugkeren. Verlaat een relevante bezoeker je site voordat deze een conversie heeft gemaakt? Dan zorgen we ervoor dat we deze persoon alsnog overtuigen om contact met je op te nemen.

Fellowfish heeft gespecialiseerde Google Ads medewerkers in huis. Zij zorgen ervoor dat jouw campagne zo sterk is als deze maar zijn kan. Ben je dus als MKB organisatie (5 tot 300 FTE) op zoek naar krachtige online marketing. Neem dan zeker contact met ons op. We geven je graag een vrijblijvend advies en tips, daarna kan je beslissen of we een match zijn.

01. Kennismaking

We gaan eerst samen in gesprek. We horen graag van je wat je doelen zijn en vragen je om een lijst met termen die passen bij jouw dienstverlening (je kent je organisatie immers beter dan wij). Vanuit daar start de samenwerking en gaan we naar stap 2.

02. Onderzoek

Zodra we weten wat jij wilt bereiken gaan we op onderzoek. We kijken naar de zoekwoorden waarop je concurrenten adverteren en bekijken hoe vaak bepaalde zoektermen maandelijks in Google worden gezocht. Zo vormen we de basis voor je Google Ads campagne.

03. Voorstel voorleggen

We hebben nu in kaart waarop je concurrenten adverteren en welke zoektermen een hoog volume hebben. We stellen een campagne op en leggen aan je voor hoe we deze gaan indelen. Na jouw feedback hierop gaan we naar de volgende stap.

04. Opzet campagne

Op basis van de informatie van jou en onze tools stellen we de diverse campagnes in. Onze strategie richt zich op conversie. We zorgen ervoor dat de advertenties die we managen voor jouw bedrijf altijd worden doorgemeten. We hebben nu de campagnes ingesteld en alle tools geïnstalleerd.

05. Meting en communicatie

We meten alle resultaten door en koppelen deze naar je terug. We zorgen ervoor dat de euro’s die je uitgeeft aan Google Ads optimaal renderen. In onze aanpak communiceren we minimaal maandelijks met je m.b.t. de resultaten van de campagne.

06. Optimalisatie

Je ontvangt maandelijks een rapportage omtrent de resultaten en de prio’s op basis van deze resultaten en ons overleg daarover. Op deze manier houden we je up-to-date en kan je ons feedback geven. Natuurlijk optimaleren we alle campagnes minimaal maandelijks (en vaker wanneer nodig) om de resultaten zo goed als mogelijk te krijgen.

Case

Google Ads voor Van Rijn Tuinoplossingen

Sinds begin 2019 verzorgen we de Google Ads campagnes voor Van Rijn Tuinoplossingen. Een 10% daling van de gemiddelde CPC, minder waste in de campagnes en een tevreden klant!

Adwords door Fellowfish

Dit kan je verwachten

Fellowfish is een informeel en open bedrijf. We vinden het belangrijk goed contact te houden, en horen graag jouw mening en feedback. Je mag dus altijd contact met ons opnemen wanneer je vragen hebt of aanpassingen wilt doornemen.

Minimaal maandelijks ontvang je van ons een bericht met terugkoppeling van onze bevindingen en aanpassingen. Zo houd jij ook inzicht in de resultaten die jouw advertenties hebben geboekt.

Wanneer zie ik resultaat?

Nadat wij de advertenties hebben ingesteld, sta jij direct bovenaan in de zoekresultaten op zoektermen waarop jij vertoond wil worden.

Is Adwords duur?

Het mooie aan Adwords is dat je enkel betaalt wanneer potentiële klanten ook daadwerkelijk op je advertentie klikken. Daarnaast kan je zelf het klikbudget bepalen. Dus de kosten heb je helemaal zelf in de hand!

Klanten geven ons een:

“Eerder nam ik afscheid van 5 online marketingbureaus die onvoldoende bijdroegen aan de groei van mijn bedrijf. De samenwerking met FellowFish sinds begin 2019 is dan ook een hele verademing...”

Chris van RijnMede - Eigenaar, Van Rijn Tuinoplossingen

“Bij Fellowfish wordt er vanaf moment 1 met je mee gedacht. Waar wij handjes te kort komen, weet Fellowfish de perfecte aanvulling te zijn. Al vanaf het begin heb ik een fijn contact met Remco, hij schakelt snel en geeft altijd eerlijk advies. We hebben het afgelopen jaar samen grote stappen weten te zetten en gaan daar komend jaar zeker mee verder!”

Maxime van GaalenMarketeer, Schijvens Corporate Fashion

“Fellowfish heeft ons fantastisch geholpen bij het vinden van (potentiële) klanten, met goede, snelle en to the point adviezen en een heldere en effectieve visie op online marketing. Exact wat wij zochten.”

Ruud HendrikxEigenaar, Fair Leadership Company

Gratis en vrijblijvend marketingadvies?

We bekijken vooraf je site en andere tools en geven je advies op maat. Geen standaard rapportage maar tips toegepast op jouw bedrijf.

Gratis kennismaking
  • Advies op maat, dus geen standaard rapportage
  • Adviesdocument én videocall
  • Praktische tips en takeaways
  • Gratis en vrijblijvend

Zij gingen je voor