Leadgeneratie voor Fair Leadership Company

Fair Leadership Company is gespecialiseerd in het ontwikkelen van effectieve (zelfsturende) teams en organisaties. Dit doen ze met de inzet van advisering, coaching en interim-management. Een echte B2B organisatie dus. Fellowfish helpt Fair Leaderhip met een optimale zichtbaarheid bij de doelgroep en het genereren van de juiste leads.

10000

Maandelijks 10.000 personen uit de doelgroep bereikt via LinkedIn

20+

Maandelijks meer dan 20 relevante leads

7

Slechts €7,- per 1000 vertoningen!

“Fellowfish heeft ons fantastisch geholpen bij het vinden van (potentiële) klanten, met goede, snelle en to the point adviezen en een heldere en effectieve visie op online marketing. Exact wat wij zochten.”

Ruud HendrikxEigenaar

De klantvraag

Hoe zorgen we ervoor dat we in beeld komen bij onze doelgroep en dat we interesse wekken bij deze personen, zodat zij open staan voor een adviesgesprek?

Het doel was dus om op een effectieve manier de organisatie onder de aandacht te brengen bij de doelgroep en leads te genereren. Deze leads kunnen daarna met een persoonlijke aanpak worden overtuigd van de meerwaarde van Fair Leadership en worden verleid tot een persoonlijk gesprek.

Om te voorzien in de wensen van de klant moest;

  • Een duidelijk beeld komen van de doelgroep van Fair Leadership Company
  • Op basis daarvan de juiste marketingstrategie en –kanalen worden vastgesteld.
  • De marketingfunnel worden gebouwd en geoptimaliseerd.

Zichtbaar zijn

Op de radar met LinkedIn

Op basis van de buyer persona is de doelgroep op LinkedIn vastgesteld. Maandelijks worden ruim 10.000 key decision makers van potentiële klanten bereikt met relevante content.

Er is gekozen om de whitepaper direct te promoten via LinkedIn. Geïnteresseerde bezoekers komen dan terecht op een landingspagina waarop men de whitepaper kan aanvragen in ruil voor contactgegevens. Op die manier kan later contact met deze geïnteresseerde personen worden opgenomen.

Conversie

Van bezoeker naar lead

Naast het genereren van relevant verkeer was het doel om deze bezoekers om te zetten in leads. Voor sterke leadgeneratie worden op de website diverse CTA’s ingezet naar leadmagnets. Om de bezoekers te verleiden tot het achterlaten van gegevens.

Zodra dit gebeurt wordt het aangevraagde whitepaper direct naar de nieuwe lead verstuurd. De lead wordt opgeslagen in Activecampaign. Van daaruit kan deze lead begeleid worden richting een adviesgesprek om uiteindelijk klant te worden.

Resultaat

Om dit proces rendabel te maken waren efficiënte campagnes van groot belang. En met succes. Maandelijks worden vele duizenden relevante personen bereikt via LinkedIn en worden er tientallen leads gegenereerd.

  • Maandelijks ruim 10.000 relevante personen bereikt via LinkedIn
  • Maandelijks tientallen nieuwe leads.
  • Een LinkedIn CPC van slechts €1,62
  • Slechts €7 per duizend vertoningen aan key decision makers op LinkedIn

Gratis en vrijblijvend marketingadvies?

We bekijken vooraf je site en andere tools en geven je advies op maat. Geen standaard rapportage maar tips toegepast op jouw bedrijf.

Gratis kennismaking
  • Advies op maat, dus geen standaard rapportage
  • Adviesdocument én videocall
  • Praktische tips en takeaways
  • Gratis en vrijblijvend

Zij gingen je voor